Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Thursday 12 April 2012

--KATA-KATA SEMANGAT DARI SAHABAT--

sempat menulis sebelum menunaikan kewajipan sebagai hamba ALLAH..
yg wajib itu perlu dilaksanakan...SOLAT LIMA WAKTU ITU TIANG AGAMA..

kata-kata semngat dari sahabat.."percaya diri dan aku akan tros sokong whatever u do...do the best..insyaALLAH...ALLAH will help until last"..thanks to all my dear frends yg slalu support ape jua yg aku lakukan..insyaALLAH kita semua akan akan berada dalam redoNYA...

terima kasih teramat sgt...kepada yg memberikan semangat dan juga yg memberikan nasihat...
membuka satu perniagaan yg kita tidak tahu..adakah ia akan disusuli dengan majunya perniagaan itu atau tidak,kita sendiri tidak akan pasti...
tetapi..kata-kata mak dengan ayah..membuatkan aku sedar...bermulalah dan berpijaklah dikaki sendiri,dan bertahanlah dengan apa jua keputusan yang diambil...dan.BERNIAGA...itulah keputusan terakhir yg aku ambil...kerna apa??
kerna aku suka melihat ayah dan mak yang sentiasa ada disisi aku sedari aku kecil lagi..walau mereka berniaga sekalipun akan dibawa kami bersama...kesusahan itu yg mungkin aku mahukan..akan aku sedar...bahawa kesusahan yang akan mendidik aku supaya menghargai tiap apa yg kita ada..
ya ALLAH...alhamdulillah atas kurniaannya...

langkah demi langkah...walau perlahan akan gapai tiapnya tanpa melepaskan satu peluang pon..
itu yang aku harapkan..

dari dcurrypuf.blogspot.com hinggalah sekarang aku akan melangkah ke lagi satu arah iaitu homemadebungapahar.blogspot.com(baru mula) .
mengharapkan aku akan berjaya..walau tidak sesukses jutaan ringgit namun hanya aku mahukan adalah kesederhanaan.
terima kasih buat sahabat yang sentiasa memberikan sokongan....sayang semua... 

0 comments:

Post a Comment